|
|
3. International advertising2000, zbornik Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, mednarodno trženje, reklama, televizija, cilj, modeli, blagovne znamke, trženje, marketing, globalizacija, evalvacija, kupci, racionalizem, čustva, moč, tržna analiza, svet, agencije, tržne raziskave, vrednote, množični mediji, mediji, sinergija, kultura, sociologija kulture, razlike, realizem, miti Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
7. Terorizem in medijiTina Kofol, 2016, diplomsko delo Ključne besede: džihadistični salafizem, radikalizacija, propaganda, Islamska država, Terorizem, Kalifat, Družbeni mediji, Radikalizem, Diplomska dela Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
10. Poslednji dimSamo Pivač, 2018, diplomsko delo/naloga Ključne besede: slikarstvo, dim, propaganda, manipulacija, mediji, reklama, diplomska naloga Celotno besedilo (datoteka, 1,72 MB) |