|
|
3. Ovčja volna in ostružki usnja kot organski gnojili v ekološki pridelavi koruze (Zea mays L.)Mateja Zupin, 2012, diplomsko delo Ključne besede: gnojenje, gnojila, organska gnojila, naravni dušik, ovčja volna, ostružki usnja, ekološko kmetijstvo, koruza, pridelek, kemična sestava, odpadni material, poljski poskusi, lončni poskusi Celotno besedilo (datoteka, 1,16 MB) |
4. Sistemi ravnanja z odpadno embalažo v državah EUJurij Premrl, 2004, magistrsko delo Ključne besede: ekonomske teorije, odpadni material, embalaža, management, ekonomska rast, ekologija, EU, zakonodaja, sistemi, tržni delež, case study, alkoholne pijače, brezalkoholne pijače, Slovenija, izvajanje, modeli Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Nelinearna analiza masivnega betona pri postopni gradnjiAnka Ilc, 2013, doktorska disertacija Ključne besede: gradbeništvo, disertacije, nelinearna analiza, sveži masivni beton, porozni material, popolnoma povezan problem, hidratacija cementa, postopna gradnja, poladiabatni poskus Celotno besedilo (datoteka, 10,19 MB) |
7. Načrtovanje, organiziranje in koordiniranje tržnih poti v podjetju Mreža Trading d.o.o.Gregor Kobal, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, gradbeništvo, material, trgovinsko podjetje, Mreža Trading, poslovanje podjetja, trženje, poslovno komuniciranje, konkurenca, sodelovanje, spori Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Računovodstvo ekologijeAna Frankovič, 2001, diplomsko delo Ključne besede: ekologija, varstvo okolja, recikliranje, embalaža, energija, odpadni material, podjetje, računovodstvo, bilanca stanja, bilanca uspeha Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Problematika izvoza nevarnih odpadkovAndreja Kosovel, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, ekologija, onesnaževanje okolja, odpadni material, izvoz, strategija, recikliranje, transport, tehnologija, mednarodna trgovina, etika, problematika Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Pomen celostne grafične podobe pri strateških odločitvah podjetja - rojstvo podjetja Topdom d.d.Veronika Logar, 2002, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, identiteta podjetja, image, grafika, vizija, blagovne znamke, case study, Slovenija, gradbeništvo, gradbeni material, les, SWOT, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |