1 - 3 / 3 1 |
1. International advertising 2000, zbornik Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, mednarodno trženje, reklama, televizija, cilj, modeli, blagovne znamke, trženje, marketing, globalizacija, evalvacija, kupci, racionalizem, čustva, moč, tržna analiza, svet, agencije, tržne raziskave, vrednote, množični mediji, mediji, sinergija, kultura, sociologija kulture, razlike, realizem, miti |
2. Marketing mesta Maribor za Evropsko prestolnico kulture 2012 Tomaž Murkovič, 2015, magistrsko delo Ključne besede: marketing mest, Evropska prestolnica kulture |
3. Učinki komuniciranja na percepcijo gledališkega festivala pri mladih gledalcih. Primer Festivala Borštnikovo srečanje Gordana Lacić, 2020, magistrsko delo Ključne besede: marketing kulture, znamčenje v kulturi, identiteta tržne znamke, razvoj občinstva, percepcija tržne znamke. |