|
2. Pozne stopnje biosinteze eritromicina pri aktinobakteriji Saccharopolyspora erythraeaBenjamin Kirm, 2014, doktorska disertacija Ključne besede: aktinomicete, Saccharopolyspora erythraea, biosinteza, sekundarni metaboliti, poliketidi, post-PKS, eritromicin, bioinformatske metode, molekularna genetika, genska manipulacija, regulacija, fiziologija, disertacije Celotno besedilo (datoteka, 3,80 MB) |
3. Naravni uporabniški vmesnik za aplikacijo digitalne galerijeAndrej Vidmar, 2012, diplomsko delo Ključne besede: senzor Kinect, Microsoft Kinect SDK, umetnost, novi mediji, galerija, JavaScript, HTML, CSS, Microsoft Xbox 360, Nintendo Wii, play station, Sony, igre, uporabniški vmesniki, kinetični uporabniški vmesniki, naravni uporabniški vmesniki, manipulacija, IR kamera, VGA kamera, Libfreenect, OpenNI, CL NUI, računalništvo, računalništvo in informatika, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 2,40 MB) |
4. Evalvacija vhodnih naprav za upravljanje pogleda v 3D prostoruPETER ŠKRLJ, 2014, diplomsko delo Ključne besede: 3D-vizualizacija, 3D-manipulacija, študija uporabe, uporabniška izkušnja, SUS, Neck Veins, 3D-miška, Leap Motion, računalniška miška, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 4,40 MB) |
|
|
|
|
9. Izdelava fizikalnega pogona za računalniške igreMatej Zrimšek, 2014, diplomsko delo Ključne besede: računalniške igre, fizikalni pogon, simulacija, detekcija trkov, manipulacija objektov, 3D, realnočasovna aplikacija, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 2,17 MB) |
|