|
2. Sprejemanje literarnih besedil v različnih skupinah dijakovAndreja Kogovšek, 2015, magistrsko delo Ključne besede: didaktika književnosti, sistemska didaktika, branje, literarno branje, gimnazije, poklicne šole, bolonjski magisteriji Celotno besedilo (datoteka, 1,19 MB) |
|
4. Brati skozi arhivUrška Perenič, 2022, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci Ključne besede: slovenska književnost, poezija, slovenska poezija, slovenske pesnice, priložnostna poezija, literarno branje, digitalizirano časopisje, Kmetijske in rokodelske novice, 19. stoletje Celotno besedilo (datoteka, 963,86 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
6. Ali je književni pouk lahko prepričljiv za učence?Meta Grosman, 2008 Ključne besede: didaktika književnosti, književna didaktika, književni pouk, branje, literarno branje, bralna zmožnost, književna bralna zmožnost, koncepti besedila, besedilni svet, sistemska teorija književnosti, literarna teorija, literarne študije Celotno besedilo (datoteka, 80,76 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
7. Učitelj v vlogi govornega interpreta literarnega besedilaKatarina Podbevšek, 2008, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci Ključne besede: literarno besedilo, učitelj, govorna interpretacija literarnega besedila, branje, glasno interpretativno branje, govorni znak, govorni zapis Celotno besedilo (datoteka, 106,88 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
9. Pouk književnosti pri slovenščini v gimnaziji – najnovejša teoretična spoznanja in izkušnje učiteljev praktikovNina Oražem, 2024, magistrsko delo Ključne besede: literarno branje, literarna zmožnost, didaktika književnosti, pouk književnosti, problemsko-ustvarjalni pouk književnosti, gimnazija, učni načrt, metoda reševanja književnih problemov, metoda obrnjenega učenja Celotno besedilo (datoteka, 3,20 MB) |