1 - 4 / 4 1 |
1. KOMUNIKACIJA KAO ELEMENAT SISTEMA MENADŽMENTA KVALITETA U JAVNOJ UPRAVI ALEKSANDRA RADIĆ, 2018, magistrsko delo/naloga Ključne besede: menadžment, komunikacija, kvalitet, sistemi, primena, upravljanje |
2. SPECIFIČNOSTI MENADžMENTA KVALITETA U ORGANIZACIJAMA JAVNOG SEKTORA DRAGANA MIROVIĆ, 2018, magistrsko delo/naloga Ključne besede: javni sektor, menadžment kvaliteta, kvalitet usluga, indikatori kvaliteta |
3. Primena standarda ISO 9001:2015 u zavodu za socijalno osiguranje Aleksandar Petković, 2020, magistrsko delo Ključne besede: kvalitet, standard, socijalno osiguranje, kontrola, menadžment |
4. PRIMENA STANDARDA ISO 9001 U PRIVREDNOM SUDU Danka Gačić, 2020, magistrsko delo Ključne besede: kvalitet, privredni sud, ISO 9001. |