|
2. Spletno oglaševanje z uporabo cenovnega modela cena na akcijoNebojša Djekanović, 2012, diplomsko delo Ključne besede: spletno oglaševanje, CNA, založnik, SEO, konverzija, optimizacija, promocija, mobilno oglaševanje, računalništvo, računalništvo in informatika, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 2,23 MB) |
|
|
|
6. Spletno oglaševanje s storitvijo Google AdWordsROK ADLEŠIČ, 2016, diplomsko delo Ključne besede: Google AdWords, oglaševanje Google, iskalno omrežje, prikazno omrežje, dinamično ponovno trženje, konverzija, CPC, ocena kakovosti ključne besede. Celotno besedilo (datoteka, 5,04 MB) |
7. The conversion of the bibliographic records from the WINISIS format into the COMARC formatMirlona Buzo, 2012, magistrsko delo Ključne besede: bibliographic records, conversion, mapping formats, masters thesis, Albania, bibliografski zapisi, konverzija, formati za preslikavo, format WINISIS, format COMARC, magistrske naloge bolonjskega programa Celotno besedilo (datoteka, 2,89 MB) |
8. Plačljivo spletno oglaševanjeJURE DAMJAN, 2016, diplomsko delo Ključne besede: spletno oglaševanje, plačljivo spletno oglaševanje, prikazno oglaševanje, iskalno oglaševanje, Adwords, Facebook, Google Display Network, CPC, CPM, CPA, spletna analitika, konverzija, cena na klik, cena na prikaz, oglaševalske mreže Celotno besedilo (datoteka, 2,10 MB) |
|
10. Konverzija terjatev v slovenski in nemški insolvenčni zakonodajiJure Globočnik, 2016, magistrsko delo/naloga Ključne besede: konverzija terjatev, debt to equity swap, prisilna poravnava, finančna reorganizacija, prestrukturiranje, povečanje osnovnega kapitala, stvarni vložki, terjatve Celotno besedilo (datoteka, 923,67 KB) |