|
2. Strategija vstopa slovenskih trgovskih podjetij na srbski trgMarjan Beltram, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Srbija, trg, podjetje, investicijska dejavnost, konkurenčne prednosti, konkurenca, izvoz, licence, franchising, neposredne tuje investicije, strategija trženja Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Pomen poslovnih grozdov za pridobivanje konkurenčnih prednosti regije oziroma nacionalnih gospodarstevTatjana Zabasu, 2003, magistrsko delo Ključne besede: industrijska organizacija, industrijska politika, podjetje, uspešnost poslovanja, konkurenca, spremembe, konkurenčne prednosti, regije, ekonomski razvoj, mreže, poslovni grozdi, mednarodne primerjave, EU, Švedska, Nizozemska, Španija, Slovenija Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Dejavniki, ki vplivajo na uspešnost novih izdelkov v slovenski kemijski industrijiDamjana Vrtač Škrjanc, 2004, magistrsko delo Ključne besede: kemična industrija, industrijsko podjetje, novi proizvodi, razvoj, uspeh, meritve, merila, konkurenčne prednosti Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Tehnološke sposobnosti kot vir konkurenčnih prednosti podjetijČrtomir Prašnikar, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, elektroindustrija, bela tehnika, industrijsko podjetje, Gorenje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, tehnologija, inovacije, tehnološki razvoj, konkurenčne prednosti Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Partnersko povezovanje blagovnih znamk (co-branding) kot trženjska strategija mednarodnega podjetjaVeronika Strgar, 2005, magistrsko delo Ključne besede: mednarodno podjetje, blagovne znamke, trendi, strategija, partnerstvo, konkurenčne prednosti, sodelovanje, tveganje, kvalitativna analiza, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Izkustvene skupnosti kot vir konkurenčnih prednosti podjetjaMonika Lisjak, 2005, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, poslovanje podjetja, konkurenčne prednosti, sposobnosti, znanje, case study, Slovenija, Gorenje, kvantitativna analiza, kvalitativna analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Primerjalna presoja poslovanja družb Casino Portorož in HIT Nova GoricaIvan Maklič, 2005, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, igralništvo, poslovanje podjetja, primerjave, metode, organizacija, odličnost, konkurenčne prednosti, računovodstvo, podatki, strategija, poslovni proces Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Izgradnja informacijskega sistema za potrebe kontrolinga poslovne skupineVanja Žilnik, 2005, magistrsko delo Ključne besede: multinacionalne družbe, podjetje, poslovni sistemi, controlling, informacijski sistemi, konkurenčne prednosti, razvoj, case study, projekti, PLANET Celotno besedilo (povezava drugam) |