1. Usmerjenost javnih storitev k uporabnikomVesna Hladnik, 2008, diplomsko delo Ključne besede: javne službe, koncesije, javna podjetja, uporabniki, poslovna uspešnost, komunalna podjetja, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 559,16 KB) |
|
|
4. Identiteta, imidž in celostna grafična podoba na primeru blagovne znamke RenaultDamjana Majcen, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, avtomobilska industrija, Renault, blagovne znamke, image, identiteta podjetja, grafika, trženje, poslovno komuniciranje, ekonomska propaganda, koncesije, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Zasebni sektor v dejavnostih preskrbe z vodoMatej Matija Grobelšek, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, komunalne dejavnosti, voda, podjetje, javno podjetje, zasebno podjetje, sodelovanje, storitve, kvaliteta, koncesije, privatizacija, konkurenca, financiranje Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Podeljevanje koncesij za mobilno telefonijo v Sloveniji kot problem ekonomskega načrtovanjaNenad Kos, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, telekomunikacije, mobilna telefonija, koncesije, licence, avkcije, tveganje, modeli, javni razpis, mednarodne primerjave, Evropa Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Ekonomika privatnega sovlaganja gradnje avtocest v Republiki Sloveniji - državni vidikTomaž Košič, 2004, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, cestni promet, ceste, infrastruktura, gradbeni objekti, financiranje, privatna lastnina, kapital, koncesije, modeli, država, ekonomski vidik Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Financiranje javnih zavodov - primer Radia SlovenijaJanja Zorman, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, javno podjetje, zavodi, RTV Slovenija, financiranje, prispevki, koncesije, oglas, sponzorstvo Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|