|
2. Skriti uporabnik knjižniceLucija Tomažin, 2021, diplomsko delo/naloga Ključne besede: Skriti kupec, skriti uporabnik, uporabniki knjižnic, referenčni pogovor, marketing, management, splošne knjižnice, knjižnične storitve, informacijsko poizvedovanje. Celotno besedilo (datoteka, 414,69 KB) |
3. Vprašanja, ki jih uporabniki postavljajo referenčnim knjižničarjem v Mestni knjižnici Grosuplje in Mestni knjižnici LjubljanaLeja Rakar, 2017, magistrsko delo Ključne besede: referenčni pogovor, referenčna služba, referenčna vprašanja, knjižničarji, knjižnične storitve, uporabniki, bolonjske magistrske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,90 MB) |
4. Splošne knjižnice za zdravje občanovAnamarija Rožić, Nada Tržan-Herman, Tatjana Kodela, Tomaž Pevec, objavljeni znanstveni prispevek na konferenci Ključne besede: medicinske knjižnice, splošne knjižnice, knjižnične storitve, zdravstvena pismenost, javno zdravje Celotno besedilo (datoteka, 594,80 KB) |
5. Zlata hruškaTamara Banko, 2015, magistrsko delo Ključne besede: otroci, mladina, knjižnične storitve, otroška literatura, mladinska literatura, knjige, izposoja, knjižno gradivo, literarne nagrade, Zlata hruška, splošne knjižnice, Domžale, magistrske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,80 MB) |
6. Storitve splošnih knjižnic za starostnike v Koroški regijiMiša Javornik, 2015, magistrsko delo Ključne besede: splošne knjižnice, knjižnične storitve, starejši ljudje, uporabniki, tretje življenjsko obdobje, ranljive skupine, Koroška Celotno besedilo (datoteka, 1,27 MB) |
|
8. Spletni servis LibraryThing in delež elementov ISBD v oznakah uporabnikovMetka Planko, 2016, magistrsko delo Ključne besede: splet 2.0, knjižnične storitve, oznake, LibraryThing, označevanje, folksonomije, bibliografski elementi, bolonjske magistrske naloge Celotno besedilo (datoteka, 680,07 KB) |
|
10. Pedagoški delavci kot uporabniki visokošolske knjižnice 21. stoletja: Primer Osrednje humanistične knjižnice Filozofske fakulteteKristina Cvek, 2019, magistrsko delo/naloga Ključne besede: visokošolske knjižnice, pedagoški delavci, informacijsko vedenje, knjižnične storitve, zadovoljstvo uporabnikov, študije uporabnikov, Osrednja humanistična knjižnica Celotno besedilo (datoteka, 1,87 MB) |