Ključne besede: umetna inteligenca, inteligentni agent, igre, samo-igranje, globoko učenje, spodbujevalno učenje, drevesno preiskovanje Monte Carlo, nevronske mreže, razvoj igerCelotno besedilo (datoteka, 1,96 MB)
Ključne besede: nevronske mreže, Q-učenje, globoko Q-učenje, strojno učenje, spodbujevalno učenje.Celotno besedilo (datoteka, 1,89 MB)
Ključne besede: trgovanje z električno energijo, globoko spodbujevalno učenje, algoritem učenja QCelotno besedilo (datoteka, 1,84 MB)
Ključne besede: umetna inteligenca, globoko učenje, spodbujevalno učenje, drevesno preiskovanje Monte Carlo, nevronske mreže, ekspertna hevristikaCelotno besedilo (datoteka, 6,85 MB)
Ključne besede: simulacijsko okolje, večagentni sistem, večigralske igre, medmrežne igre, razvoj iger, umetna inteligenca, umetne nevronske mreže, globoko učenje, posnemovalno učenje, spodbujevalno učenje, samo-igranjeCelotno besedilo (datoteka, 7,38 MB)