1. Oblikovanje stroškovnega računovodstva v Narodni galerijiKatja Divjak, 2006, specialistično delo Ključne besede: javni sektor, zavodi, računovodstvo, stroškovno računovodstvo, finančno računovodstvo, informacije, vodstveno računovodstvo, case study, Slovenija, Narodna Galerija Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Analiza možnosti izdajanja publikacij Narodne galerije v elektronski oblikiLuka Hribar, 2013, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, neprofitne organizacije, kultura, Narodna galerija, založništvo, e-knjige, informacijska tehnologija, stroški, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Naravni uporabniški vmesniki in izdelava aplikacije za naprave za več sočasnih dotikovSašo Zagoranski, 2009, diplomsko delo Ključne besede: naravni uporabniški vmesnik, multi-touch naprave, naprave za več sočasnih dotikov, Microsoft Surface, Spletna galerija, Surface Web Gallery, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 2,89 MB) |
4. Naravni uporabniški vmesnik za aplikacijo digitalne galerijeAndrej Vidmar, 2012, diplomsko delo Ključne besede: senzor Kinect, Microsoft Kinect SDK, umetnost, novi mediji, galerija, JavaScript, HTML, CSS, Microsoft Xbox 360, Nintendo Wii, play station, Sony, igre, uporabniški vmesniki, kinetični uporabniški vmesniki, naravni uporabniški vmesniki, manipulacija, IR kamera, VGA kamera, Libfreenect, OpenNI, CL NUI, računalništvo, računalništvo in informatika, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 2,40 MB) |
5. Zgodovinski pregled proizvodnje cementa in uporabe betona v SlovenijiDamjana Gligić, 2011, diplomsko delo Ključne besede: gradbeništvo, diplomska dela, portlant cement, cementarna Trbovlje, cementarna Anhovo, železobeton, Zmajski most, Jubilejni most, Pollakova tovarna, tovarna Rog, Urbančeva hiša, Galerija Emporium Celotno besedilo (datoteka, 10,65 MB) |
|
|
8. Vrednotenje uporabniške izkušnje v mobilnem oglaševanjuRobert Sedovšek, 2016, doktorska disertacija Ključne besede: spletno oglaševanje, spletni marketing, uporabniška izkušnja, mobilno oglaševanje, uporabniški vmesniki, interakcija človek-računalnik, mobilna foto galerija, disertacije Celotno besedilo (datoteka, 5,58 MB) |
9. Prostori prezentacije: razstava kot praktični del D izbirnega predmeta, mentor doc. Andrej Brumen ČopJerneja Stanonik, Tjaša Pfajfar, Uršolina Horvat, Mateja Pelko, Nika Škorjanc, Vesna Bat, Peter Rot, Eva Matjašič, Katarina Leskovar, Klara Tomazin, Jana Podlogar, Marina Vrbavac, 2013 Ključne besede: Galerija PeF 2013 Celotno besedilo (povezava drugam) |
|