1. Strategija vstopa slovenskih trgovskih podjetij na srbski trgMarjan Beltram, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Srbija, trg, podjetje, investicijska dejavnost, konkurenčne prednosti, konkurenca, izvoz, licence, franchising, neposredne tuje investicije, strategija trženja Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Načrtovanje rasti podjetja za posredovanje zavarovanj s prodajo franšizeAlojz Klaneček, 2002, specialistično delo Ključne besede: podjetništvo, podjetje, rastoče podjetje, razvoj, strategija, motiviranje, ekonomske teorije, modeli, franchising, case study, zavarovalstvo, storitve, trženje, Primit Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Prednosti in slabosti franšiznega sistema z zornega kota podjetja Mura d.d.Marko Janža, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, tekstilna industrija, industrijsko podjetje, Mura, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, franchising, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Strategija vstopa na trg Velike BritanijeJana Klemenčič, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Velika Britanija, čevljarstvo, industrijsko podjetje, Alpina, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, izvoz, licence, franchising, investicije, trg, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Pot do lastne franšizne enote z zornega kota franšizojemalca na primeru NordseeKlara Samotorčan, 2003, diplomsko delo Ključne besede: franchising, strateške povezave, podjetje, financiranje, najem, promocija, trženje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, mednarodne primerjave, case study, Nordsee Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
7. Hotelski franšizing v SlovenijiDušanka Eferl, 2005, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, franchising, franšiza, karakteristike, case study, hotelirstvo, sistemi, upravljanje, raziskave Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Internacionalizacija v trgovini na drobnoMaja Burgar, 2006, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Makedonija, prodaja na drobno, trgovinsko podjetje, Mercator, izvoz, franchising, licence, strategija Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Ločitev hotelirske dejavnosti od upravljanja z nepremičninami v turizmuAndrej Šprajc, 2007, magistrsko delo Ključne besede: turizem, trendi, hotelirstvo, podjetje, poslovna funkcija, upravljanje, modeli, nepremičine, franchising, joint venture Celotno besedilo (povezava drugam) |