|
2. Raba informacijsko-komunikacijskih tehnologij za doseganje ciljev pri pouku slovenščine v osnovni šoliMarica Žveglič, 2010, doktorska disertacija Ključne besede: slovenščina, jezikovna didaktika, učne metode, pismenost, digitalna pismenost, informacijsko-komunikacijske tehnologije, osnovne šole, doktorsko delo Celotno besedilo (datoteka, 4,57 MB) |
3. Izobraževalna tehnologija in izgradnja avtentičnega učnega okoljaAndreja Istenič Starčič, 2020, znanstvena monografija Ključne besede: Izobraževalna tehnologija, digitalna tehnologija, informacijsko komunikacijska tehnologija, didaktika, poučevanje, učenje, informacijska pismenost, digitalna pismenost, medijska pismenost, kompetence, izobraževanje učiteljev Celotno besedilo (datoteka, 5,93 MB) |
4. Digitalna zdravstvena pismenost študentov zdravstvene negeKarin Zajc, 2021, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, zdravstvena nega, digitalna pismenost, iskanje zdravstvenih informacij, zdravje, eHealth Literacy Scale, kompetence študentov Celotno besedilo (datoteka, 1000,52 KB) |
5. Educational technology and the construction of authentic learning environmentsAndreja Istenič, 2021, znanstvena monografija Ključne besede: digitalna tehnologija, pouk, učenje, didaktika, informacijska pismenost, digitalna pismenost, medijska pismenost, kompetence, učitelji, izobraževanje Celotno besedilo (datoteka, 1,94 MB) |
|
7. Metaanaliza merskih instrumentov e-zdravstvene pismenostiKatja Konda, 2017, magistrsko delo Ključne besede: digitalna zdravstvena pismenost, elektronska zdravstvena pismenost, merski instrument, kakovost merjenja, e-zdravstvena pismenost, zanesljivost merjenja, Zdravje, Informacijski viri, Magistrske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|