|
|
|
4. Recepcija antične književnosti in njeni odmevi pri pouku književnosti v gimnazijiKlavdija Bizjak, 2017, magistrsko delo Ključne besede: antična književnost, recepcija v Sloveniji, gimnazijski pouk, pouk književnosti, učbeniki, učni načrti, didaktika, bolonjski magisterij Celotno besedilo (datoteka, 2,83 MB) |
5. Razvijanje zmožnosti medpredmetnega povezovanja z metodo projektnega dela pri gimnazijskem pouku književnostiTina Velikonja, 2017, magistrsko delo Ključne besede: didaktika književnosti, medpredmetno povezovanje, projektno delo, kompetence, učni načrt, učbeniki, gimnazije Celotno besedilo (datoteka, 2,50 MB) |
6. Literarno delo in njegov (implicitni) avtorIvana Zajc, 2016, magistrsko delo Ključne besede: literarna teorija, implicitni avtor, nakazani avtor, empirični avtor, didaktika književnosti, knjižna vzgoja, kognitivno branje, problemski pouk, magistrsko delo, bolonjski magisteriji Celotno besedilo (datoteka, 1,64 MB) |
7. Sprejemanje literarnih besedil v različnih skupinah dijakovAndreja Kogovšek, 2015, magistrsko delo Ključne besede: didaktika književnosti, sistemska didaktika, branje, literarno branje, gimnazije, poklicne šole, bolonjski magisteriji Celotno besedilo (datoteka, 1,19 MB) |
8. Vloga obdobja pripravništva pri pridobivanju kompetenc za poučevanje slovenščineMaja Šebjanič Oražem, 2016, doktorska disertacija Ključne besede: didaktika književnosti, didaktika jezika, poučevanje jezika, predmetnospecifične kompetence, učitelji, pripravništvo, pripravnik, mentor, slovenščina, doktorsko delo Celotno besedilo (datoteka, 3,28 MB) |
9. Gimnazijski pouk književnosti in zgodovine z vidika medpredmetnega povezovanjaMaja Klinar, 2017, magistrsko delo Ključne besede: literatura in zgodovina, gimnazijski pouk, pouk književnosti, pouk zgodovine, učni načrti, učbeniki, didaktika, medpredmetno povezovanje, bolonjski magisterij Celotno besedilo (datoteka, 3,50 MB) |
|