1. Spreminjanje celostne grafične podobe podjetja Mobitel d.d.David Smolnikar, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, telekomunikacije, mobilna telefonija, podjetje, Telekom, identiteta podjetja, image, design, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
4. Dizajn kot ustvarjalec vrednosti in korporativna strategija podjetjaLuka Komazec, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, bela tehnika, industrijsko podjetje, Gorenje, proizvodi, design, image, nakup, vrednost Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Prestrukturiranje podjetja Design VertikalAjda Jurhar, 2010, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, Design Vertikal, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, prestrukturiranje, prodaja, kadri, finance, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
8. Design kot element konkurenčne prednosti podjetjaNeja Bizjak, 2011, diplomsko delo Ključne besede: podjetje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, konkurenčne prednosti, design, raziskave, analiza, case study, Elan, Gorenje Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|