|
2. Consecutive earthquakes temporarily restructured the zooplankton community in an Alpine LakeAnton Brancelj, Uroš Žibrat, Tadej Mezek, Irena Rejec Brancelj, Henri Dumont, 2012, izvirni znanstveni članek Ključne besede: competition, earthquake, high-mountain lake, invasion, zooplankton community Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. The noble cats and the big bad scavengersMiha Krofel, Ivan Kos, Klemen Jerina, 2012, izvirni znanstveni članek Ključne besede: competition, interspecific interactions, kleptoparasitism, lynx, temperate forest, Lynx lynx, Ursus arctos Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
5. An ingredient branding strategy and the further development of a brandStaša Cilenšek, 2012, magistrsko delo Ključne besede: trženje, blagovne znamke, strategija, sodelovanje, razvoj, konkurenca, case study, Intel, marketing, trademarks, strategy, cooperation, development, competition, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. An analysis of competitiveness in the pharmaceutical industryMarina Chuleva, 2013, magistrsko delo Ključne besede: Južna Evropa, Vzhodna Evropa, farmacevtska industrija, industrijsko podjetje, Alkaloid, poslovanje podjetja, uspešnnost pposlovanja, konkurenčnost, konkurenca, analiza, South Europe, Eastern Europe, pharmaceutical industry, industrial enterprises, company performance, competitivity, competition, analysis Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. An analysis of Wal-Mart's global strategy in the Brazilian marketMetka Dernovšek, 2017, magistrsko delo Ključne besede: Brazil, multinational companies, internationalization, strategy, marketing, segmentation, consumer, competition, market, analysis Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Kaj lahko realno pričakujemo od ekonomske reforme na področju trga in cen?Nada Sfiligoj, 1989, izvirni znanstveni članek Ključne besede: S.F.R.Y., market, market mechanism, economic reform, price, competition, SFRJ, trg, tržni mehanizmi, ekonomske reforme, cene, konkurenca Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. An assessment of business opportunities for a software development in the m-Health fieldBrent LaRue, Marko Nikolovski, 2014, magistrsko delo Ključne besede: trženje, tržne raziskave, tržna analiza, zdravstvo, elektronsko poslovanje, mobilna telefonija, software, aplikacija, proizvodi, konkurenca, marketing, market research, market analysis, health services, electronic commerce, mobile telephony, software, application, products, competition Celotno besedilo (povezava drugam) |