1. Moč kazalnikov za različne uporabnike na primeru podjetja GorenjeMojca Skornšek, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, bela tehnika, industrijsko podjetje, Gorenje, računovodstvo, računovodski izkazi, indeksi, prodaja, dobiček, dolg, kapital, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Vpliv nabavne funkcije na zniževanje stroškov s primerom podjetja GorenjeBoštjan Urbancl, 2004, magistrsko delo Ključne besede: podjetje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, stroški, nabavna funkcija, nabava, JIT, kvaliteta, case study, industrijsko podjetje, bela tehnika, Gorenje Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Poslovna pogajanja kot del nabavnega postopkaJana Kovač, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, bela tehnika, industrijsko podjetje, Gorenje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, nabava, pogajanja, dobavitelji, preskrbovalne verige, zunanje izvajanje dejavnosti Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Tehnološke sposobnosti kot vir konkurenčnih prednosti podjetijČrtomir Prašnikar, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, elektroindustrija, bela tehnika, industrijsko podjetje, Gorenje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, tehnologija, inovacije, tehnološki razvoj, konkurenčne prednosti Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Analiza panoge bele tehnike na primeru podjetja GorenjeNina Šuster, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, bela tehnika, industrijsko podjetje, Gorenje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, konkurenca, nakup, dobavitelji, panoge dejavnosti, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Vstop Slovenije v Evropsko unijo in vpliv na poslovanje GorenjaGorazd Ocvirk-Vakanjac, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, bela tehnika, industrijsko podjetje, Gorenje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, okolje, politični sistemi, demografija, ponudba, povpraševanje, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Analiza strategije nastopa Gorenja na ruskem trguGregor Podboršek, 2006, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Rusija, bela tehnika, industrijsko podjetje, Gorenje, zunanja trgovina, izvoz, strategija, trženje Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Upravljanje blagovne znamke v družbi Gorenje, d.d.Valentina Golja, 2006, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, bela tehnika, industrijsko podjetje, Gorenje, trženje, blagovne znamke, image, strategija, zgodovina Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Profil kupcev najvišjega cenovnega razreda za pralni stroj GorenjaMaja Veithauser, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, bela tehnika, industrijsko podjetje, Gorenje, blagovne znamke, nakup, konkurenca, tržne raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Analiza in predlog izboljšave poslovodnega nadziranja poslovnih enot v tujini Skupine GorenjeBoštjan Krašovec, 2007, specialistično delo Ključne besede: Slovenija, bela tehnika, multinacionalne družbe, industrijsko podjetje, Gorenje, poslovanje podjetja, poslovne enote, računovodstvo, računovodski izkazi, kontrola, management Celotno besedilo (povezava drugam) |