|
|
3. Partnerske povezave med proizvajalcem in vulkanizerji kot možna oblika zaščite tržnega deleža domačega proizvajalca avtoplaščevMojmir Ritlop, 2002, specialistično delo Ključne besede: trženje, distribucija, tržne poti, proizvodi, gumarska industrija, Sava Kranj, EU, trg, analiza, Slovenija, partnerstvo Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. PSPN (SWOT) analiza strateške poslovne enote Sava EkoGoran Sretenoski, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, podjetje, industrijsko podjetje, Sava, strateško planiranje, naloga, razvoj, ekonomska razvitost, poslovne enote, uspešnost poslovanja, problematika, ocene, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Promocijski splet blagovne znamke Goodyear na trgih nekdanje JugoslavijeKlemen Pipan, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, gumarska industrija, industrijsko podjetje, Sava tires, poslovanje podjetja, zunanja trgovina, izvoz, trženje, poslovno komuniciranje, pospeševanje prodaje, direktno trženje, promocija Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Trženje Save Tires d.o.o. na trgih nekdanje JugoslavijePrimož Grilc, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, gumarska industrija, industrijsko podjetje, Sava Tires, poslovanje podjetja, prodaja, trženje, poslovno komuniciranje, pozicioniranje proizvoda, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
8. Kreditna politika v podjetju Sava Tires, d.o.o.Tina Šeruga, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, gumarska industrija, industrijsko podjetje, Sava tires, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, poslovne finance, krediti, kreditna sposobnost, terjatve, kontrola, factoring Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Analiza dejavnikov oblikovanja in razdelitve bilančnega dobička v podjetju Sava, d.d.Majda Vehar, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, gumarska industrija, industrijsko podjetje, Sava, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, računovodstvo, računovodski izkazi, bilance, dobiček, dividende Celotno besedilo (povezava drugam) |
|