1. Naravni uporabniški vmesnik za aplikacijo digitalne galerijeAndrej Vidmar, 2012, diplomsko delo Ključne besede: senzor Kinect, Microsoft Kinect SDK, umetnost, novi mediji, galerija, JavaScript, HTML, CSS, Microsoft Xbox 360, Nintendo Wii, play station, Sony, igre, uporabniški vmesniki, kinetični uporabniški vmesniki, naravni uporabniški vmesniki, manipulacija, IR kamera, VGA kamera, Libfreenect, OpenNI, CL NUI, računalništvo, računalništvo in informatika, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 2,40 MB) |
2. Ogrodje za navidezno resničnost z uporabo mobilnih naprav in senzorja KinectJAN GULIČ, 2017, diplomsko delo/naloga Ključne besede: Senzor Kinect, navidezna resničnost, Cardboard, Unity, zaznavanje gibanja, aplikacija, razvoj, povezava UDP, strežnik - odjemalec, Microsoft Kinect SDK, Rokoborba, Hoja nad prepadom Celotno besedilo (datoteka, 7,00 MB) |
3. Uporaba senzorjev gibanja v pametnih telefonih in biološke povratne vezave za izboljšanje hojeRAJKO PREMOVIĆ, 2016, diplomsko delo Ključne besede: pospeškometer, android, java, javascript, html, žiroskop, biološka povratna vezava, podatkovna baza, srednja vrednost, UDP protokol, SDK, kotna stopinja Celotno besedilo (datoteka, 2,27 MB) |
|
5. Mobilna aplikacija za pomoč pri iskanju izdelkov v zaprtem prostoruARIEL DAVID JANČAR, 2018, diplomsko delo/naloga Ključne besede: navigacija v zaprtih prostorih, Android, prototip, IndoorAtlas SDK, MapCreator 2, pospeškomer, giroskop, magnetno polje, senzorji Celotno besedilo (datoteka, 989,06 KB) |
6. Upravljanje računalnika s senzorjem KinectSebastjan Burnar, 2012, diplomsko delo Ključne besede: senzor, Kinect, brezdotični vmesnik, Microsoft, SDK, Visaul Visual C#, 2010 Express gesta, aplikacija, RGB, IR, brskalnik, računalništvo, računalništvo in informatika, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,60 MB) |