1. Analiza in vrednotenje organizacijske kulture v podjetju Mercator - Pekarna Grosuplje d.d.Eva Uratnik, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, pekarstvo, podjetje, Mercator Pekarna Grosuplje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, kultura podjetja, teorija, vrednotenje, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Obvladovanje stroškov v Pekarni VrhnikaAleš Hren, 2006, specialistično delo Ključne besede: management, vodstveno računovodstvo, informacijski sistemi, MIS, stroški, metode, case study, Slovenija, Pekarna Vrhnika Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Analiza elementov učeče se organizacije po modelu FUTURE-O v podjetu Pekarna GrosupljeMartina Oblak, 2006, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, pekarstvo, podjetje, Pekarna Grosuplje, učeča se organizacija, modeli, okolje, cilj, znanje, vrednotenje, vizija Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Celovita analiza poslovanja podjetja Pekarna BlatnikTadej Štrubelj, 2010, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, pekarstvo, industrijsko podjetje, Pekarna Blatnik, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, poslovni izid, ocene, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Izhodišče za trženjski načrt na primeru pekarskega podjetjaSonja Erčulj, 2011, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, pekarstvo, podjetje, Pekarna Blatnik, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, konkurenca, potrošnik, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Načrtovanje integracije poslovnega informacijskega sistema z elektronskim dokumentnim sistemomMiha Boh, 2012, diplomsko delo Ključne besede: integriran poslovni informacijski sistem, elektronski dokumentni sistem, EBA, Microsoft Dynamics AX, integracija, Pekarna Pečjak, razvoj, System Architect, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Analiza vstopa podjetja na italijanski trgAnja Milanič, 2014, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, pekarstvo, podjetje, Pekarna Kras Gorjansko, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, internacionalizacija, trženje, poslovno komuniciranje, cena, pospeševanje prodaje, direktno trženje, finančna analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Teatarska poetika na alternativnite teatri vo Makedonija i vo Slovenija vo 60-tite i 70-tite godini na dvaesettiot vekNada Petkovska, 2012, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Ključne besede: gledališče, deliterarizacija, reteatralizacija, alternativno gledališče, Oder 57, OHO, Eksperimentalno gledališče Glej, Pekarna, poetika, Makedonija, Slovenija Celotno besedilo (datoteka, 142,72 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|