|
|
|
|
|
6. Pristopi uvajanja blagovne znamke Mura na švedski trgNataša Švec, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Švedska, podjetje, tekstilna industrija, Mura, trženje, izvoz, faze, marketing mix, globalizacija, trg, distribucija, blagovne znamke, case study Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Vpliv globalizacije na upravljanje z znanjem v podjetjuPeter Semolič, 2002, diplomsko delo Ključne besede: nova ekonomija, globalizacija, obvladovanje znanja, razvojna dejavnost, informacijska tehnologija, prenos znanja, odgovornost, lastništvo, organizacija, tehnološki razvoj Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Procesi združevanj in prevzemov nekdanjih državnih monopolistov v telekomunikacijahEva Grden, 2002, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, telekomunikacije, poslovanje podjetja, združitve podjetij, upravni postopek, globalizacija, konkurenčnost, tehnološki razvoj, privatizacija, trendi, predpisi, razvojna strategija, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Spreminjanje organizacije slovenskih poslovnih bankBarbara Nastran, 2002, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, banke, bančništvo, poslovne banke, organizacijske strukture, globalizacija, konkurenčnost, uporabniki, storitve, prilagajanje, organizacijski postopki, modeli, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Standardiziran in lokaliziran pristop h globalnemu oglaševanjuTanja Rudolf, 2002, diplomsko delo Ključne besede: ekonomska propaganda, komuniciranje, poslovno komuniciranje, globalizacija, sredstva javnega obveščanja, predpisi, izvajalci, poslovno okolje, trg, vodenje projektov, izvajanje, standardizacija, pogoji, problematika, primeri Celotno besedilo (povezava drugam) |