1. "Bitka med blagovnimi znamkami"Enej Peroša, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, živilska industrija, industrijsko podjetje, Droga Portorož, trženje, blagovne znamke, prodaja, konkurenca, strategija, ankete, metode, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Testiranje trga pred uvajanjem novega izdelka na trg (Droga d.d.)Štefan Urh, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, živilska industrija, industrijsko podjetje, Droga, novi proizvodi, trženje, tržne raziskave, tržna analiza, blagovne znamke Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. "Naming" ali poimenovanje blagovnih znamkKatja Ivančič, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, živilska industrija, industrijsko podjetje, Droga Portorož, trženje, prodaja, blagovne znamke, image, registracija, zaščita Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Strateška analiza podjetja Droga PortorožUroš Protner, 2004, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, živilska industrija, poslovanje podjetja, strateško planiranje, SWOT, analiza, case study, Slovenija, Droga Portorož Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Pomen internacionalizacije za gospodarski razvoj SlovenijeTadej Dolinar, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, zunanja trgovina, izvoz, neposredne tuje investicije, ekonomski razvoj, ekonomska rast, konkurenčnost, internacionalizacija, case study, Gorenje, Mercator, Droga Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Kapitalsko povezovanje podjetijJana Skoko, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, živilska industrija, industrijsko podjetje, Droga, Kolinska, strateške povezave, združitve podjetij, kapital, lastništvo, strategija, sinergija Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Obračunavanje stroškov po stroškovnih nosilcih v podjetju Droga d.d.Sara Raspor, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, živilska industrija, industrijsko podjetje, trgovinsko podjetje, Droga, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, računovodstvo, stroškovno računovodstvo, stroški, kalkulacije, metode Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Analiza češkega in slovaškega trga čajaJanja Komel, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Republika Češka, Slovaška, brezalkoholne pijače, trg, konkurenca, poslovno komuniciranje, prodaja, analiza, case study, Droga Celotno besedilo (povezava drugam) |
9. Koncentracija živilske industrije v SlovenijiVanja Ivanović, 2008, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, živilska industrija, industrijsko podjetje, Droga, Kolinska, poslovanje podjetja, združitve podjetij, strateške povezave, konkurenca, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Analiza poslovne združitve Droge in KolinskeSamo Levačič, 2008, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, živilska industrija, industrijsko podjetje, Droga, Koliinska, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, združitve podjetij, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |