1. Pomen olimpijske blagovne znamke na slovenskem trgu z zornega kota trženjaAndreja Bezjak, 2001, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, trženje, blagovne znamke, image, športne igre, organizacija, razvoj, trendi, ekonomski vidik, raziskave, metode, analiza, 1995, 1998 Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Medsektorske povezave madžarskega gospodarstva in primerjava s slovenskimiJanko Jelenc, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, Madžarska, medsektorska analiza, input output, metode, ekonomska razvitost, ekonomska rast, gospodarstvo, mednarodne primerjave, 1990, 1995 Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. Dejavniki gospodarske rasti Slovenije v preteklem desetletjuPetra Naglič, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, ekonomski razvoj, ekonomska rast, bruto domači proizvod, zaposlenost, brezposelnost, človeški kapital, kapital, produkcija, elastičnost, analiza, obdobje 1995 - 2005 Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Minimalna plača in njen vpliv na zaposlovanje v Republiki SlovenijiAndreja Poje, 2009, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, trg delovne sile, zaposlovanje, plače, minimum, ekonomske teorije, tipi, analiza, obdobje 1995 - 2008 Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Analiza uporabe računovodskih metod v slovenskih podjetjih od leta 1995 do leta 2011Simona Kropivšek, 2013, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, računovodstvo, metode, računovodski izkazi, sredstva, zaloge, terjatve, raziskave, podjetje, obdobje 1995 - 2011 Celotno besedilo (povezava drugam) |
8. Neuspešno posredovanje mirovnih sil OZN v SrebreniciAlema Hađić, 2017, diplomsko delo Ključne besede: Srebrenica, 1995, mirovne sile, mirovne operacije, nizozemski bataljon, genocid, bolonjska diplomska dela Celotno besedilo (datoteka, 616,19 KB) |
9. Sarajevski predor 1993-1995 v slovenskih medijihKenan Kozlica, 2017, diplomsko delo Ključne besede: zgodovina, Sarajevo, 1993-1995, Bosna in Hercegovina, vojna, muzej, slovenski mediji, predor, obleganje Celotno besedilo (datoteka, 748,74 KB) |
|