1. Dejavnosti v osnovnošolski knjižnici kot aktivnosti za spodbujanje branjaSimona Kronovšek, 2016, magistrsko delo Ključne besede: šolske knjižnice, šolski knjižničarji, osnovne šole, dejavnosti, bralna motivacija, spodbujanje branja, bolonjske magistrske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,51 MB) |
2. Vloga srednješolskega knjižničarja pri razvoju bralne pismenostiBiserka Kolmačič, 2013, magistrsko delo Ključne besede: branje, bralne stopnje, bralna pismenost, bralna motivacija, spodbujanje branja, bralne dejavnosti, šolske knjižnice, šolski knjižničarji, magistrska naloga bolonjskega programa Celotno besedilo (datoteka, 1,78 MB) |
3. Šolski knjižničarji in raziskovalno deloJana Kovač, 2013, magistrsko delo Ključne besede: šolski knjižničarji, raziskovalno delo, EBP - na dokazih temelječa dejavnost, medpredmetne povezave, KIZ - knjižnična informacijska znanja, objavljanje raziskovalnega dela, bolonjske magistrske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,35 MB) |
|
5. Preverjanje in uveljavljanje statusa šolskih knjižničarjevUrša Šega, 2018, magistrsko delo Ključne besede: šolski knjižničarji, kompetence, pedagoški delavci, vodstvo, osnovne šole, status, bolonjske magistrske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,32 MB) |
6. Zadovoljstvo otrok, staršev in knjižničarjev z organiziranimi dejavnostmi v Knjižnici dr. France Škerl in Knjižnici DomžaleSuzana Stojanović, 2018, magistrsko delo Ključne besede: splošne knjiţnice, zadovoljstvo, predšolski in šolski otroci, starši, knjižničarji, organizirani dogodki, bolonjske magistrske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,20 MB) |
7. Ustreznost knjižničnega prostora, storitev, zbirke in gradiv za učence v šolah s prilagojenim programomTanja Pogorelčnik, 2020, magistrsko delo/naloga Ključne besede: šolske knjižnice, osnovne šole s prilagojenim programom, knjižnične storitve, knjižnično gradivo, knjižnični prostor, šolski knjižničarji, učenci s posebnimi potrebami Celotno besedilo (datoteka, 1,24 MB) |
|