|
|
|
|
|
6. Medicinska inflacijaBorut Dular, 2010, magistrsko delo Ključne besede: farmacevtska industrija, medicina, zdravila, inflacija, razvoj, cena, stroški, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
8. Izzivi trženjske strategije blagovne znamke Lisca na nemškem trguBogdan Dular, 2015, magistrsko delo Ključne besede: Nemčija, Slovenija, tekstilno podjetje, Lisca, poslovanje podjetja, zunanja trgovina, blagovne znamke, trg, strategija trženja, poslovno komuniciranje, konkurenčne prednosti, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
10. Izdelava strateškega plana informacijskega sistema za podporo prodaji in trženju izdelkov visoko cenovnega razredaDejan Dular, 2009, diplomsko delo Ključne besede: strateški plan, analiza, visoko cenovni izdelki, razširitve, upravljanje odnosov s strankami, microsoft crm 4.0, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (povezava drugam) |