|
2. Zaznana pravičnost in zadovoljstvo odjemalcev telekomunikacijskih storitev z reševanjem pritožbPetar Gidaković, 2017, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, telekomunikacije, storitve, potrošnik, zadovoljstvo, reklamacije, reševanje problemov, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Consumer confusion caused by nutrition apps in product healthiness evaluationMila Zečević, Petar Gidaković, Vesna Žabkar, Mateja Kos Koklič, 2022, izvirni znanstveni članek Ključne besede: marketing, nutrition, consumer behaviour, consumer confusion, perceived healthiness, attitude certainty, inconsistent information, nutrition apps Celotno besedilo (datoteka, 801,88 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
4. How industry and occupational stereotypes shape consumers' trust, value and loyalty judgments concerning service brandsPetar Gidaković, Vesna Žabkar, 2021, izvirni znanstveni članek Ključne besede: marketing, services, brands, trust, consumer behaviour, occupational stereotypes, service industry stereotypes, consumer trust, consumer loyalty, frontline employees, service brands, satisfaction Celotno besedilo (datoteka, 563,27 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
5. The interplay of brand, brand origin and brand user stereotypes in forming value perceptionsPetar Gidaković, Ilona Szőcs, Adamantios Diamantopoulos, Arnd Florack, Martin Egger, Vesna Žabkar, 2021, izvirni znanstveni članek Ključne besede: marketing, brands, image, consumer behaviour Celotno besedilo (datoteka, 1,11 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
7. The influence of brand sustainability on purchase intentionsPetar Gidaković, Mateja Kos Koklič, Mila Zečević, Vesna Žabkar, 2022, izvirni znanstveni članek Ključne besede: marketing, brands, consumer behaviour, brand sustainability, brand impressions, brand morality, brand warmth, brand competence Celotno besedilo (datoteka, 350,78 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
8. The formation of consumers' warmth and competence impressions of corporate brandsPetar Gidaković, Vesna Žabkar, 2022, izvirni znanstveni članek Ključne besede: corporations, brands, consumer behaviour, consumer trust, corporate associations, corporate branding, impression management, warmth and competence Celotno besedilo (datoteka, 466,11 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
9. User perspectives of diet-tracking appsMila Zečević, Dejan Mijatović, Mateja Kos Koklič, Vesna Žabkar, Petar Gidaković, 2021, izvirni znanstveni članek Ključne besede: diet-tracking apps, mobile apps, user reviews, topic modeling, n-grams, mHealth, nutrition, diet, well-being Celotno besedilo (povezava drugam) Gradivo ima več datotek! Več... |
|