|
|
3. Merjenje inflacije in njegovo razumevanjePetar Duralija, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, EU, ekonomska politika, monetarna politika, inflacija, meritve, kalkulacije, metodologija, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Možnost vzpostavitve konkurenčnih prednosti z elektronskim bančništvomAleš Sitar, 2007, diplomsko delo Ključne besede: bančništvo, banke, bančno poslovanje, informacijska tehnologija, elektronsko poslovanje, konkurenčne prednosti, raziskave, ankete, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
|
|
10. Consumer-based brand equityMaja Konečnik Ruzzier, Nuša Petek, Mojca Bavdaž, 2022, izvirni znanstveni članek Ključne besede: marketing, brands, consumer behaviour, consumer-based brand equity, brand management, brand relationship, brand
loyalty, brand awareness, brand image, perceived quality Celotno besedilo (datoteka, 473,50 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |