1. E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenjaAlenka Kavčič, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Aleš Hladnik, Vid Klopčič, Luka Komidar, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Anja Podlesek, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj, 2021, izvirni znanstveni članek Ključne besede: e-učno okolje, samoregulacijsko učenje, sledenje aktivnosti, učne opore Celotno besedilo (datoteka, 599,49 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
2. Slovenian validation of the childrenʼs perceived use of self-regulated learning inventoryLuka Komidar, Anja Podlesek, Tina Pirc, Sonja Pečjak, Katja Depolli Steiner, Melita Puklek Levpušček, Alenka Gril, Bojana Boh Podgornik, Aleš Hladnik, Alenka Kavčič, Ciril Bohak, Žiga Lesar, Matija Marolt, Matevž Pesek, Cirila Peklaj, 2022, izvirni znanstveni članek Ključne besede: self-regulated learning, academic achievement, educational psychology, elementary schools, test adaptation, test validity, measurement invariance, Children's perceived use of self-regulated learning inventory CP-SRLI, primary education, test adaptation, validity, measurement invariance Celotno besedilo (datoteka, 314,70 KB) |
|
4. The Relationship between perceived stress and subjective cognitive decline during the COVID-19 epidemicAnja Podlesek, Luka Komidar, Voyko Kavcic, 2021, izvirni znanstveni članek Ključne besede: pandemics, epidemics, coronavirus, stress, emotions, cognition, anxietey, health, SARS-CoV-2, cognitive complaints, physical health, cognitively normal adults Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Razvoj preizkusov procesiranja govornih dražljajevAnja Podlesek, Luka Komidar, Gregor Sočan, Boštjan Bajec, Valentin Bucik, Jagoda Vatovec, Klas Matija Brenk, Miha Žargi, 2007, končno poročilo o rezultatih raziskav Ključne besede: avdiometrija, sluh, psihofizika, adaptivne metode, merjenje, govorno razumevanje, freiburški enozložni preizkus, ISO 8253-3 Celotno besedilo (datoteka, 863,83 KB) |
|
|
9. What can off- and online measures tell about students’ self-regulation and their achievement while learning science expository hypertextAlenka Kavčič, Anja Podlesek, Luka Komidar, Aleš Hladnik, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj, 2022, izvirni znanstveni članek Ključne besede: self-regulated learning, science expository hypertext, student achievement Celotno besedilo (datoteka, 596,83 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|