|
2. E-učno okolje z oporami za samoregulacijo učenjaAlenka Kavčič, Bojana Boh Podgornik, Ciril Bohak, Katja Depolli Steiner, Alenka Gril, Aleš Hladnik, Vid Klopčič, Luka Komidar, Žiga Lesar, Matija Marolt, Sonja Pečjak, Matevž Pesek, Tina Pirc, Anja Podlesek, Melita Puklek Levpušček, Cirila Peklaj, 2021, izvirni znanstveni članek Ključne besede: e-učno okolje, samoregulacijsko učenje, sledenje aktivnosti, učne opore Celotno besedilo (datoteka, 599,49 KB) Gradivo ima več datotek! Več...
|
|
|
5. Spoprijemanje s stiskami in potreba po podpori ob vrnitvi z Erasmus mobilnostiZala Kokot, 2021, diplomsko delo Ključne besede: mladi na prehodu v odraslost, mednarodna mobilnost študentov, program Erasmus, kulturni šok, obratni kulturni šok, ponovni vstop, podpora Celotno besedilo (datoteka, 2,27 MB) |
|
|
8. Razvoj malčkove simbolne igre v samostojni in interaktivni igri z igračamiAlenka Gril, 1999, izvirni znanstveni članek Ključne besede: igra, predšolska vzgoja, razvojna psihologija, otroci, simbolna igra, malčki, igrače, simbolna sredstva, socialne interakcije Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|