1. Podoba blagovne znamke Porsche v SlovenijiKlaudija Cigan, 2002, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, avtomobilska industrija, trgovinsko podjetje, prodaja, blagovne znamke, vrednost, raziskave, metode, analiza Full text (outside link) |
|
3. Posebnosti storitvene znamkeMojca Trkman, 2004, undergraduate thesis Keywords: trženje, blagovne znamke, storitvene znamke, podjetje, identiteta podjetja, image, kvaliteta, potrošnik, vrednost Full text (outside link) |
4. Odkrivanje identitete podjetja na primeru blagovne znamke ElanKarlo Medjugorac, 2005, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, industrijsko podjetje, Elan, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, identiteta podjetja, image, blagovne znamke, inovacije, kvaliteta, vrednost, sponzorstvo Full text (outside link) |
5. Celovit managerski pogled na blagovne znamke v globalizacijiIgor Denžič, 2007, undergraduate thesis Keywords: trženje, blagovne znamke, patenti, image, vrednost, strategija, tipi, management, manager Full text (outside link) |
6. Pekarna Blatnik in Happy Pek - ali gre za strategijo modrega oceana?Jan Kokalj, 2010, undergraduate thesis Keywords: Slovenija, pekarstvo, industrijsko podjetje, Blatnik, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, poslovna strategija, konkurenčnost, vrednost, blagovne znamke, analiza Full text (outside link) |
|
|
|
|