1. Podoba blagovne znamke Porsche v SlovenijiKlaudija Cigan, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, avtomobilska industrija, trgovinsko podjetje, prodaja, blagovne znamke, vrednost, raziskave, metode, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
3. Posebnosti storitvene znamkeMojca Trkman, 2004, diplomsko delo Ključne besede: trženje, blagovne znamke, storitvene znamke, podjetje, identiteta podjetja, image, kvaliteta, potrošnik, vrednost Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Odkrivanje identitete podjetja na primeru blagovne znamke ElanKarlo Medjugorac, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, industrijsko podjetje, Elan, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, identiteta podjetja, image, blagovne znamke, inovacije, kvaliteta, vrednost, sponzorstvo Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Celovit managerski pogled na blagovne znamke v globalizacijiIgor Denžič, 2007, diplomsko delo Ključne besede: trženje, blagovne znamke, patenti, image, vrednost, strategija, tipi, management, manager Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Pekarna Blatnik in Happy Pek - ali gre za strategijo modrega oceana?Jan Kokalj, 2010, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, pekarstvo, industrijsko podjetje, Blatnik, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, poslovna strategija, konkurenčnost, vrednost, blagovne znamke, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
|