1. Problematika zalog v slovenskem založništvuKlemen Cunder, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, založništvo, knjigotrštvo, zaloge, stroški, produkcija, skladišča, planiranje, modeli Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Vloga vrednostnih bonov pri nakupni odločitvi za knjige - primer Mladinske knjige Založbe d.d.Katja Bahor, 2005, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, založništvo, knjigotrštvo, trženje, trg, poslovno komuniciranje, nakup, odločanje, nakupni bon, tržne raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
4. Oglasni mediji MKZ, d.d.Joža Perhavc, 2007, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, knjigotrštvo, založništvo, Mladinska knjiga založba, trženje, oglas, tisk, tržna analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Trženjsko-komunikacijski splet za slovensko leposlovje na primeru Založbe.comDragica Šmigić, 2008, diplomsko delo Ključne besede: knjigotrštvo, književnost, založništvo, trženje, prodaja, poslovno komuniciranje, direktno trženje, pospeševanje prodaje, odnosi z javnostjo Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|
|
|