1. Vzajemno trženje kot ključ do uspeha na trgih bivše Sovjetske zvezeBojan Vrtač, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Sovjetska zveza, Rusija, trg, zunanja trgovina, trženje, vzajemno trženje, odnosi s strankami, case study, telekomunikacije, industrijsko podjetje, Iskratel Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Trženje na podlagi odnosov, kot vidik povečanja zadovoljstva odjemalcev s storitvami Kovintrade-a d.d.Mitja Boncelj, 2004, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, metalurgija, trgovinsko podjetje, Kovintrade, trženje, vzajemno trženje, medorganizacijsko trženje, poslovno komuniciranje, proizvodi, storitve, odnosi s strankami, zadovoljstvo Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Trženje na podlagi odnosovMirjam Žerjav, 2007, diplomsko delo Ključne besede: trženje, medorganizacijsko trženje, vzajemno trženje, strategija trženja, proizvodi, storitve, case study, podjetje, hardware Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Analiza pričakovanj potencialnih odjemalcev podjetja Hidria Rotomatika, oddelek Fino štancanjePolona Likar, 2007, diplomsko delo Ključne besede: medorganizacijski sistemi, medorganizacijsko trženje, poslovno komuniciranje, vzajemno trženje, case study, avtomobilska industrija, Hidria Rotomatika, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
7. Dejavniki uspešnosti odnosa s partnerjem uvoznikom v tujiniMateja Magajna, 2009, magistrsko delo Ključne besede: trženje, mednarodno trženje, vzajemno trženje, zunanja trgovina, izvoz, uvoz, podjetje, primeri, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Trženje na podlagi odnosovTeja Bertoncelj, 2010, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, elektroindustrija, industrijsko podjetje, Domel, mednarodno poslovanje, medorganizacijsko trženje, vzajemno trženje, odnosi s strankami, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|