1. Medpredmetno poučevanje geografije in francoskega jezikaLavinia Hočevar, 2011, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, geografske diplome, geografija, francoski jezik, šolska geografija, medpredmetno povezovanje, učni načrti, metodika geografije, didaktika francoskega jezika Celotno besedilo (datoteka, 1,18 MB) |
|
|
|
5. Vpliv prevladujočega neknjižnega govora na razvijanje sporazumevalne zmožnosti v knjižnem jezikuJerica Vogel, 2020, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Ključne besede: slovenščina, knjižni jezik, jezikovna prožnost, kultivirani govori, obrobni govori, pouk slovenščine kot prvega jezika, učni jezik Celotno besedilo (datoteka, 2,00 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
6. Delo jezikovnega asistenta za slovenščino v okviru manjšinskega srednješolskega izobraževanja na TržaškemKatarina Gomboc, 2020, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji Ključne besede: slovenščina, pouk slovenščine, manjšinsko šolstvo, slovenska šola v Italiji, učni jezik, jezikovni asistent, sporazumevalna zmožnost Celotno besedilo (datoteka, 1,35 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
|
9. Interkulturnost v osnovnih šolah z italijanskim učnim jezikomŠpela Stanič, 2013, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, pedagogika, osnovna šola, interkulturnost, učni jezik, italjanski jezik, pedagoška metodologija Celotno besedilo (datoteka, 1,26 MB) |
|