1 - 3 / 3 1 |
1. International advertising 2000, zbornik Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, mednarodno trženje, reklama, televizija, cilj, modeli, blagovne znamke, trženje, marketing, globalizacija, evalvacija, kupci, racionalizem, čustva, moč, tržna analiza, svet, agencije, tržne raziskave, vrednote, množični mediji, mediji, sinergija, kultura, sociologija kulture, razlike, realizem, miti |
2. Gledališče kot tržna znamka Tina Mozetič, 2016, diplomsko delo Ključne besede: znamčenje, kulturne organizacije, Blagovne znamke, Gledališče, Trženje kulture, Diplomska dela |
3. Dogodek Evropska prestolnica kulture kot sredstvo za izboljšanje podobe mesta – primerjalna študija Hana Vardjan, 2021, diplomsko delo Ključne besede: kulturni turizem, trženje kulture, Evropska prestolnica kulture, dogodkovnost, festivalizacija |