1. Razvoj metod merjenja gledanosti televizijeDarinka Suhadolnik, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, televizija, meritve, uporabniki, metode, modeli, primerjave, mednarodne primerjave, razvoj, trg Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
4. Ravnanje s projekti na javnih radiotelevizijahJerneja Jevševar, 2007, magistrsko delo Ključne besede: neprofitne organizacije, javno podjetje, radio, televizija, RTV Slovenija, projekti, vodenje projektov, kadri, komuniciranje, motiviranje, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
6. Izzivi vpeljave storitve trojček na slovensko tržišče z vidika ponudnika storitevRobert Jeraša, 2009, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, telekomunikacije, storitve, Internet, telefon, televizija, infrastruktura, mreže, trendi, case study, poslovni plani Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
8. Zasnova kreativne strategije blagovne znamke Pop non stopNataša Radosavljević, 2012, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, televizija, blagovne znamke, identiteta podjetja, image, trženje, strategija trženja, projekti, poslovno komuniciranje, oglas, promocija Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|