Ključne besede: sociology, theory of developmnent, social development, development strategy, sociologija, teorija razvoja, družbeni razvoj, razvojna strategijaCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: trženje, teorija, filozofija, strategija trženja, ekonomičnost, gospodarnost, potrošnik, psihologija potrošnika, vedenje, kultura, trg, segmentacija, pozicioniranje, komuniciranje, storitve, neprofitne organizacije, poslovna etika, marketinški splet, zgodovinski pregledi, postmodernizem, prihodnost, predvidevanje, učbeniki, zborniki, marketing, theory, philosophy, marketing strategy, economics, consumer, consumer psychology, behavior, culture, market, segmantation, positioning, communication, services, business ethics, non-profit organizations, marketing mix, historical overwiev, postmodernity, future, forecasting, textbooks, miscellanies, collective worksCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: marketing, marketing strategy, sustainable development, social responsibility, consumer behaviour, consumer psychology, behavioural sciences, planning, theoryCelotno besedilo (povezava drugam)
Ključne besede: reinforcement learning, exploration, stochastic control theory, relaxed controls, dynamical programming, optimal investment strategyCelotno besedilo (datoteka, 794,72 KB)