1. Priporočila za trženjsko strategijo unikatnega programa studijske delavnice "GRY" KozjeMihaela Jost, 2002, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, steklarne, industrijsko podjetje, proizvodi, trženje, SWOT, analiza, strategija trženja, predlogi Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
3. Proces razvoja novih izdelkov v Steklarni RogaškaMatija Novak, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, steklarne, Steklarna Rogaška, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, novi proizvodi, razvoj, proizvodni programi, kreativnost, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Prenova skladiščnega informacijskega sistema v Steklarni HrastnikJure Kozamernik, 2010, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, steklarne, industrijsko podjetje, Steklarna Hrastnik, poslovanje podjetja, skladišča, informacijski sistemi, spremembe, prestrukturiranje, modeli Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Zanimanje slovenskih porabnikov za steklene nagrobne svečeBarbara Mihelin, 2011, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, sveče, steklarne, tržne raziskave, tržna analiza, potrošnik, vedenje potrošnikov, odločanje, ekologija, recikliranje Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Dejavniki uspešnosti razvoja in uvajanja novega izdelka na trgTjaša Kozlevčar, 2017, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, steklarne, industrijsko podjetje, Steklarna Hrastnik, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, novi proizvodi, razvoj, trženje, konkurenca Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Spremljanje učinkovitosti proizvodnje z metodo skupne učinkovitosti opremeJaša Polutnik, 2016, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, steklarne, industrijsko podjetje, Steklarna Hrastnik, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, efektivnost, meritve, metode, konkurenca Celotno besedilo (povezava drugam) |
|