Ključne besede: živila, pripravljena hrana, potrošniki, slovenski potrošniki, nakupovalne navade, vedenje potrošnikov, vpliv socio-demografskih značilnosti, sprejemljivost pripravljene hrane, odklanjanje pripravljene hraneCelotno besedilo (datoteka, 613,50 KB)
Ključne besede: travišča, travniki, habitat, biološka raznovrstnost, kmetijska politika, Natura 2000, kmetijstvo, ekstenzivno kmetijstvo, subvencije, krajinski parki, trajnostni razvoj, varstvo narave, high nature value, kmetije, socio-ekonomske značilnosti, popis rastlin, Radensko poljeCelotno besedilo (datoteka, 1,52 MB)
Ključne besede: vino, chardonnay, poreklo vina, senzorične lastnosti, potrošniki, socio-demografske značilnosti, nakupovalne navade, etnocentrizem, samozavestCelotno besedilo (datoteka, 770,71 KB)
Ključne besede: vrtičkarstvo, odnos, motivacije, socio-ekonomske značilnosti, Ljubljana, razvojCelotno besedilo (datoteka, 1,34 MB)
Ključne besede: potrošniki, vino, uživanje vina, vedenje potrošnikov, nakupovalne navade, kupna moč, vpliv socio-demografskih značilnostiCelotno besedilo (datoteka, 1,28 MB)