1. Dejavniki oblikovanja kolektivne identiteteHajdeja Iglič, 2014, izvirni znanstveni članek Ključne besede: European identity, Evropska identiteta, Evropska unija, Identification, Identifikacija, identiteta, Javnopolitična omrežja, Policy networks, Social capital (Sociology), Socialni kapital (Sociologija) Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. "We go together"Maja Arslanagić-Kalajdžić, Selma Kadić-Maglajlić, Jasmina Dlačić, Vesna Žabkar, 2022, izvirni znanstveni članek Ključne besede: marketing, trends, social connection, emotion regulation, social cause-related purchase intentions, young adults, cause-related marketing (CrM), social identity theory Celotno besedilo (datoteka, 3,79 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
3. The relationless Japanese society and the practices of belonging during the COVID-19 pandemicTinka Delakorda Kawashima, 2022, izvirni znanstveni članek Ključne besede: Japanese society, COVID-19, social isolation, social identity, practices of belonging, muen shakai, relationless society, sociocultural factors Celotno besedilo (datoteka, 1,72 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
4. Segmentation of collaborative consumption consumersAgnieszka Małecka, Maciej Mitręga, Gregor Pfajfar, 2022, izvirni znanstveni članek Ključne besede: marketing, consumption, consumer behaviour, cluster analysis, collaborative consumption, eco-consciousness, prosumption, segmentation, social identity theory, subjective norms Celotno besedilo (datoteka, 1,48 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
5. In conversation with a case storyAna Marija Sobočan, Sarah Banks, Teresa Bertotti, Kimberly Strom-Gottfried, Ed De Jonge, Merlinda Weinberg, 2020, izvirni znanstveni članek Ključne besede: social work ethics, professional identity, virtue ethics, narrative ethics, discourse analysis, code of ethics, ethics case story Celotno besedilo (datoteka, 1,72 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|