|
2. Pomen plesnih dejavnosti na Osnovni šoli Juričevega Drejčka Ravne na KoroškemAlja Petrovič, 2014, diplomsko delo Ključne besede: ples, osnovne šole, otroci, mladi, posebne potrebe, duševne motnje, slepi, slabovidni, gluhi, naglušni, gibalno ovirani, dolgotrajno bolni, govorne napake, vedenjske motnje, program, delavnice, plesne igre, gibanje, ustvarjalnost Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Primerjava prilagoditev za otroke s posebnimi potrebami v javnih in zasebnih šolahNina Ivanc, 2015, diplomsko delo Ključne besede: otroci s posebnimi potrebami, učenci, duševni razvoj, vedenje, osebnost, motnje, slepi, slabovidni, gluhi, naglušni, govorne motnje, bolni, gibalno ovirani, javne šole, zasebne šole, Montessori pedagogika, Waldorfska pedagogika, financiranje, program, strokovna pomoč, učitelji, usposobljenost, vprašalnik, intervju Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
5. Socialna integracija slepega učencaDamjana Bonča, 2011, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, pedagogika, specialna pedagogika, otroci s posebnimi potrebami, slepi, slabovidni, integracija, pedagoška metodologija Celotno besedilo (datoteka, 998,39 KB) |
6. Integracija slepih in slabovidnih otrok v vrtecAlja Pristovšek, 2012, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, pedagogika, specialna pedagogika, otroci s posebnimi potrebami, slepi, slabovidni, integracija, pedagoška metodologija Celotno besedilo (datoteka, 1,55 MB) |
|
|