1 - 3 / 3 ![]() ![]() ![]() ![]() |
1. Vpliv osebne znamke športnika in njegovih dosežkov na uspešnost podjetja Albertina Sarah Bertoncelj, 2016, diplomsko delo Ključne besede: prepoznavnost znamke, Blagovne znamke, Trženje, Športniki, Diplomska dela |
2. Graditev osebne znamke trenerjev Igor Kopić Drole, 2016, diplomsko delo Ključne besede: osebne znamke, prepoznavnost, Osebnost, Blagovne znamke, Promocija, Diplomska dela |
3. Ciljno oglaševanje z uporabo platforme Google Ads TARA MEKIČ, 2024, diplomsko delo Ključne besede: Google Ads, oglaševanje, platforma, ciljne skupine, prepoznavnost znamke, promet, prodaja, iskalno omrežje, prikazno omrežje, ciljanje, konverzija, viri za pomoč, primeri uporabe, učinkovitost, cenovna ugodnost, poslovni rezultati |