1. Understanding cognitive transport mode choice structuresTomaž Kolar, Iztok Kolar, 2022, izvirni znanstveni članek Ključne besede: transport, marketing, consumer, public transport, second-order cybernetics, laddering methodology, means-ends theory, private car, mental models, personal values Celotno besedilo (datoteka, 688,02 KB) Gradivo ima več datotek! Več... |
|
3. Primerjava vrednostnih ocen slovenskega, madžarskega in hrvaškega prebivalstva o trajnosti na osnovi vidne transformacije obrečnih krajinDina Stober, 2012, doktorska disertacija Ključne besede: river landscape, cross-cultural environmental values, visual assesement, spatial planning, landscape scenarios, geodesy, thesys Celotno besedilo (datoteka, 15,02 MB) |
4. Characterisation of selected hazelnut cultivars: phenology, growing and yielding capacity, market quality and nutraceutical valueAnita Solar, Franci Štampar, 2011, izvirni znanstveni članek Ključne besede: sadjarstvo, leska, lešnik, hranilna vrednost, pridelek, fenoli, fenolne spojine, sorte, fenologija, fruit growing, corrylus avellana, cultivars, vegetative growth, phenols, phenolic compounds, nutraceutical values Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Variations in the fatty acid composition and nutritional value of Adriatic sardine (Sardina pilchardus Walb.) through the fishing seasonMonika Marin, Tomaž Polak, Lea Demšar, Božidar Žlender, 2010, izvirni znanstveni članek Ključne besede: živila, ribe, jadranska sardela, Sardina pilchardus Walb., sestava, kemijska sestava, maščobne kisline, prehranska vrednost, letni čas, food, fish, Adriatic sardine, Sardina pilchardus Walb., composition, chemical composition, fatty acids, nutritional values, fishing season Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Personality characteristics and political affiliationVid Pečjak, 1999, izvirni znanstveni članek Ključne besede: študentje, osebne vrednote, politično znanje, politična pripadnost, politična identifikacija, stališča, politične stranke, študenti, Slovenija, students, attitudes, political knowledge, political affiliation, personal values, political identification, view-point, political parties, college students, Slovenia Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Cultural values and consumer ethnocentrism in SloveniaAdela Požežnik, 2015, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, medkulturno delovanje, etnocentrizem, kultura, vedenje potrošnikov, odločanje, vrednote, raziskave, analiza, Slovenia, cross-cultural activities, ethnocentrism, culture, consumer behaviour, decision making, values, research, analysis Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
|