1. Potrošnja sadja na območju DolenjskeTanja Gorenčič, 2009, diplomsko delo Ključne besede: sadjarstvo, sadje, poraba, vedenje potrošnikov, Dolenjska, prehrambene navade, anketa, kupci Celotno besedilo (datoteka, 490,96 KB) |
2. Odnos Slovencev do pripravljene hraneTomaž Sotošek, 2009, diplomsko delo Ključne besede: živila, pripravljena hrana, potrošniki, slovenski potrošniki, nakupovalne navade, vedenje potrošnikov, vpliv socio-demografskih značilnosti, sprejemljivost pripravljene hrane, odklanjanje pripravljene hrane Celotno besedilo (datoteka, 613,50 KB) |
3. Analiza odločanja mladih za nakup vina in drugih alkoholnih pijačValentina Kušar, 2012, diplomsko delo Ključne besede: potrošniki, mladi potrošniki, vino, alkoholne pijače, uživanje pijač, nakupovalne navade, vedenje potrošnikov Celotno besedilo (datoteka, 943,29 KB) |
|
5. Food marketing to children and youth2006 Ključne besede: prehrana otrok, prehrana mladostnikov, prehranjevalne navade, zdravje, debelost, bolezni, prehranska priporočila, prehranska politika, prehranska vrednost živil, potrošnja živil, biološki faktorji, genetski faktorji, sociološki faktorji, proizvajalci živil, marketing, oglaševanje živil, izobraževanje potrošnikov Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
|
8. Vpliv sistema reje na percipirano kakovost in senzorično oceno piščančjega mesa pri slovenskih potrošnikihSabina Vrecl, 2019, magistrsko delo Ključne besede: perutnina, piščančje meso, sistem reje, senzorična ocena, percipirana kakovost, potrošniki, nakupovalne navade, vedenje potrošnikov Celotno besedilo (datoteka, 3,57 MB) |
9. Temperatura in higiensko-tehnično stanje potrošnikovega hladilnikaTina Škufca, 2020, magistrsko delo Ključne besede: magistrska dela, sanitarno inženirstvo, gospodinjski hladilniki, temperatura, higiensko-tehnično stanje, roki uporabnosti živil, navade potrošnikov Celotno besedilo (datoteka, 2,49 MB) |
10. Analiza sprejemljivosti koncepta pijače smoothie s funkcionalnimi lastnostmi pri slovenskih potrošnikihNina Česen, 2012, diplomsko delo Ključne besede: pijače, brezalkoholne pijače, funkcionalna živila, smoothie, funkcionalne pijače, aditivi, potrošniki, vedenje potrošnikov, nakupovalne navade Celotno besedilo (datoteka, 785,51 KB) |