1 - 4 / 4 1 |
1. Programi zvestobe Maja Bertoncelj, 2014, diplomsko delo Ključne besede: programi zvestobe, zvestoba potrošnikov, nakupne odločitve |
2. Vpliv zaznane zmede potrošnikov na sprejemanje nakupne odločitve Maja Žnidar, 2016, magistrsko delo Ključne besede: nakupne odločitve, zmeda potrošnikov, preobremenitev, Vedenje potrošnikov, Informacije, Nakupovanje, Magistrske naloge |
3. Vpliv trajnostnih vidikov embalaže na nakupne odločitve potrošnikov Katarina Lah, 2016, diplomsko delo Ključne besede: nakupne odločitve, odpadna embalaža, Embalaža, Trajnostni razvoj, Potrošniki, Diplomska dela |
4. Vpliv zvezdnikov, spletnih vplivnežev in strokovnjakov kot podpornikov znamk na nakupne odločitve potrošnikov Maja Ercegovac, 2021, magistrsko delo Ključne besede: podpornik znamke, zvezdnik, spletni vplivnež, strokovnjak, nakupne odločitve |