1. Preučevanje nakupnega vedenja slovenskih potrošnikov bivalnega pohištvaTomaž Skarlovnik, 2006, diplomsko delo Ključne besede: trženje, lesni proizvodi, pohištvo, dnevne sobe, nakupne navade, kupec, potencialni kupec Celotno besedilo (datoteka, 418,53 KB) |
2. Razvoj trženja e-knjig v SlovenijiMartin Čelig, 2017, magistrsko delo Ključne besede: e-knjige, slovenski e-knjižni trg, bralne navade, nakupne navade, Biblos, e-Emka, bolonjske magistrske naloge, založbe Celotno besedilo (datoteka, 2,16 MB) |
|
|
|
6. Zaznava sadnih polnil brez aditivov v palačinkahBlaž Rožman, 2018, magistrsko delo Ključne besede: aditivi, clean label, sadno polnilo, palačinke, senzorične lastnosti, potrošniki, nakupne navade, potrošne navade, sociodemografski dejavniki Celotno besedilo (datoteka, 3,07 MB) |
|
|