1. Koncepti izdelave mobilnih iger v operacijskem sistemu AndroidJernej Hartman, 2011, diplomsko delo Ključne besede: operacijski sistem Android, mobilne igre, koncepti iger, mobilna aplikacija, računalništvo, računalništvo in informatika, visokošolski strokovni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1,92 MB) |
2. Uporaba tehnologije XNA v razvoju iger za sistem Windows PhoneMatej Terdič, 2013, diplomsko delo Ključne besede: razvoj mobilne igre, tehnologija XNA, knjižnica MonoGame, Windows Phone, tower defense, iskanje poti, računalništvo, visokošolski strokovni študij, računalništvo in informatika, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 3,19 MB) |
|
|
5. Primerjava orodij Unity3D in Construct 2 za razvoj iger za mobilne platformeJernej Plohl, 2014, diplomsko delo Ključne besede: Unity, Construct, mobilne igre, igralni pogon, Android, računalništvo, računalništvo in informatika, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 1019,79 KB) |
6. Analiza ogrodja MonoGame za medplatformni razvoj iger na mobilnih platformahAleksander Berus, 2014, diplomsko delo Ključne besede: ogrodje MonoGame, medplatformnost, mobilne platforme, mobilne igre, računalništvo, univerzitetni študij, diplomske naloge Celotno besedilo (datoteka, 4,60 MB) |
|
8. Do statistične pismenosti skozi igro: primer razvoja večigralske izobraževalne mobilne igre "Junaki Slovenije"Dominik Bašelj, 2018, magistrsko delo/naloga Ključne besede: igralne mehanike, igrifikacija, izobraževalne igre, mobilne aplikacije, načrtovanje in dizajn, resne igre, statistična pismenost, uporabniška izkušnja Celotno besedilo (datoteka, 4,71 MB) |
|
|