1. Analiza odnosov z javnostmi v Ljubljanskih mlekarnah d.d.Mateja Saksida, 2003, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, mlekarstvo, podjetje, Ljubljanske mlekarne, poslovno komuniciranje, odnosi z javnostjo, reševanje problemov, krize, komuniciranje, raziskave, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
2. Zasnova informacijskega sistema za zagotavljanje sledljivosti proizvodov v podjetju Ljubljanske mlekarneSlavko Peklaj, 2005, specialistično delo Ključne besede: informatika, informacijski sistemi, produkcija, proizvodi, vodenje, kontrola, case study, Slovenija, mlekarstvo, Ljubljanske mlekarne Celotno besedilo (povezava drugam) |
3. Razporejanje stroškov po stroškovnih nosilcihTanja Galun, 2006, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, živilska industrija, mlekarstvo, industrijsko podjetje, Ljubljanske mlekarne, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, stroški, zaloge, vrednotenje Celotno besedilo (povezava drugam) |
4. Analiza trendov v živilskopredelovalni industriji po vstopu Slovenije v Evropsko unijoVesna Marinko, 2007, diplomsko delo Ključne besede: EU, Slovenija, predelovalna industrija, živilska industrija, agrarna politika, industrijska politika, trgovanje, uspešnost poslovanja, trendi, case study, Perutnina Ptuj, Ljubljanske mlekarne Celotno besedilo (povezava drugam) |
5. Timsko delo pri uvajanju informacijskega sistema SAP v Ljubljanskih mlekarnahDarja Uranič, 2009, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, mlekarstvo, industrijsko podjetje, Ljubljanske mlekarne, poslovanje podjetja, poslovni proces, informacijski sistemi, spremembe, teamsko delo, sodelovanje, projekti Celotno besedilo (povezava drugam) |
6. Strategija pozicioniranja jogurtov na slovenskem trguAndrej Teraž, 2016, magistrsko delo Ključne besede: Slovenija, mlekarstvo, industrijsko podjetje, Ljubljanske mlekarne, trženje, pozicioniranje proizvoda, strategija, blagovne znamke, konkurenčne prednosti Celotno besedilo (povezava drugam) |
7. Interno komuniciranje in motivacijaSaša Pipan, 2009, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, mlekarstvo, podjetje, Ljubljanske mlekarne, komuniciranje, medosebni odnosi, informacije, vrednote, analiza Celotno besedilo (povezava drugam) |
|
9. Benchmarking v Pomurskih mlekarnahNina Pondelek, 2015, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, mlekarstvo, podjetje, Pomurske mlekarne, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trženje, benchmarking, proizvodi, pozicioniranje proizvoda, internacionalizacija Celotno besedilo (povezava drugam) |
10. Razvoj poslovne strategije verige mlekomatov za podjetje Ljubljanske mlekarneJanez Anžič, 2016, diplomsko delo Ključne besede: Slovenija, mlekarstvo, Ljubljanske mlekarne, panoge dejavnosti, dobavitelji, kalkulacije, trženje, strategija trženja, poslovno komuniciranje, tržne poti, cena, razvoj Celotno besedilo (povezava drugam) |