|
|
|
4. Psihološke teorije učenja in njihova aplikacija v učbenikih za angleščino in slovenščinoTanja Vučkovac, 2016, magistrsko delo Ključne besede: angleščina kot tuji jezik, slovenščina, jezikovna didaktika, metodika pouka, materni jezik, učenje jezika, drugi/tuji jezik, psihološke teorije učenja, učbeniki, magistrska dela Celotno besedilo (datoteka, 1,57 MB) |
|
6. Medgeneracijski prenos izvornega jezika in izvorne kulture pri priseljencih prve ter druge generacije z območij nekdanje JugoslavijeNataša Ristovska, 2013, diplomsko delo Ključne besede: diplomska dela, pedagogika, pedagoška sociologija, medgeneracijsko izobraževanje, medkulturne razlike, medkulturnost, identiteta, socializacija, materni jezik, jezik okolja, vmesni jezik, pedagoška metodologija, kvalitativno raziskovanje, sociolingvistika, dvojezičnost, diplomsko delo Celotno besedilo (datoteka, 1,09 MB) |
|
8. Stališča vzgojiteljev do vključevanja otrok priseljencev v vrtceNuša Žveglič, 2022, diplomsko delo Ključne besede: jezik, kultura, materni jezik, otrok priseljenec, predsodki, usvajanje jezika, vključevanje Celotno besedilo (datoteka, 816,85 KB) |
|
10. Dejavniki, ki vplivajo na uporabo knjižnega jezika pri učiteljih razrednega poukaLiza Pahulje, 2024, magistrsko delo Ključne besede: Osnovnošolsko učenje in poučevanje, Učitelji, govor, knjižni jezik, materni jezik, razredni pouk, vzor. Celotno besedilo (datoteka, 960,15 KB) |